С радост Ви каним да се присъедините към обучението ни по "Маркетинг и бранд мениджмънт" на 1st Business Certificate, което ще се проведе на 07.12. - 08.12.2019 г.!
В този модул ще научите за основите на маркетинга и неговите фундаментални концепции. Ще имате възможност да научите как да насочвате клиентите си и кои фактори влияят върху тяхното поведение. В процеса на обучение ще разберете как да достигнете до определени целеви групи и как вашите продукти да ги привлекат и задържат.
И не на последно място - ще намерете нови приятели, с които да обмените опит и знания в процеса на квалификация.
Обучението е подходящо за:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.
Програма на обучението:
1. Основни характеристики на маркетинга
Предоставя се дефиниция на понятието; разглеждат стратегическия и оперативен
маркетинг, дава се информация за основните концепции и взаимообвързаността между потребностите и предлагането; разглежда се функционалното значение на пазарната ориентация.
2. Разбиране поведението на консуматорите
Разглеждат се моделите потребителско поведение и факторите, влияещи върху процеса
на покупка; видове пазарно поведение; фази на покупко-продажбения процес.
3. Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазари
Дефиниция и критерии на пазарното сегментиране; сегментен профил на клиента;
определяне на целеви пазари. Методи за позициониране и възможностите за диференциране.
4. Проучване на пазара като информационен източник
Анализират се задачите на пазарното проучване и неговите видове, методи на
прилагане; разглеждат се процесът на проучване на пазарната средa и неговите фази. Проследяват се социо-културните зависимости и тенденции.
5. Инструменти на маркетинга
Стокова и асортиментна политика; жизнен цикъл на стоките; видове стокова политика.
Марката като възможност за диференциране.
6. Политика на договарянето
Ценова политика и нейните възможности; особени мерки при прилагането на ценовата
политика. Финансиране на пласмента.
7. Дистрибуционна политика
Организация на пласмента; директен и индиректен пласмент; франчайзинг.
8. Комуникационна политика
Рекламата като метод на продажба - цели, обекти, бюджет; Sales Promotions; Personal
Selling; Маркетингов микс;
9. Управление на услугите
Особености при управлението на услугите; Оценка на качеството.
10. Маркетингов план
Елементи на маркетинговия план; Пазарни анализи; Стратегии на маркетинговия микс;
Маркетингови резултати.
За въпроси и заявки за участие може да се свържете с нас на мобилен номер: + 359 888 00 69 60 или на имейл: office@1bc.bg.
В този модул ще научите за основите на маркетинга и неговите фундаментални концепции. Ще имате възможност да научите как да насочвате клиентите си и кои фактори влияят върху тяхното поведение. В процеса на обучение ще разберете как да достигнете до определени целеви групи и как вашите продукти да ги привлекат и задържат.
И не на последно място - ще намерете нови приятели, с които да обмените опит и знания в процеса на квалификация.
Обучението е подходящо за:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.
Програма на обучението:
1. Основни характеристики на маркетинга
Предоставя се дефиниция на понятието; разглеждат стратегическия и оперативен
маркетинг, дава се информация за основните концепции и взаимообвързаността между потребностите и предлагането; разглежда се функционалното значение на пазарната ориентация.
2. Разбиране поведението на консуматорите
Разглеждат се моделите потребителско поведение и факторите, влияещи върху процеса
на покупка; видове пазарно поведение; фази на покупко-продажбения процес.
3. Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазари
Дефиниция и критерии на пазарното сегментиране; сегментен профил на клиента;
определяне на целеви пазари. Методи за позициониране и възможностите за диференциране.
4. Проучване на пазара като информационен източник
Анализират се задачите на пазарното проучване и неговите видове, методи на
прилагане; разглеждат се процесът на проучване на пазарната средa и неговите фази. Проследяват се социо-културните зависимости и тенденции.
5. Инструменти на маркетинга
Стокова и асортиментна политика; жизнен цикъл на стоките; видове стокова политика.
Марката като възможност за диференциране.
6. Политика на договарянето
Ценова политика и нейните възможности; особени мерки при прилагането на ценовата
политика. Финансиране на пласмента.
7. Дистрибуционна политика
Организация на пласмента; директен и индиректен пласмент; франчайзинг.
8. Комуникационна политика
Рекламата като метод на продажба - цели, обекти, бюджет; Sales Promotions; Personal
Selling; Маркетингов микс;
9. Управление на услугите
Особености при управлението на услугите; Оценка на качеството.
10. Маркетингов план
Елементи на маркетинговия план; Пазарни анализи; Стратегии на маркетинговия микс;
Маркетингови резултати.
За въпроси и заявки за участие може да се свържете с нас на мобилен номер: + 359 888 00 69 60 или на имейл: office@1bc.bg.